РОЗДУМИ В ЧАТІ
Розмова про формувальне оцінювання
👩Людмила Куркурина
«Якщо кухар сам куштує суп, який він приготував, - це формуюче оцінювання. Якщо суп пробує клієнт - це підсумкове оцінювання. У першому випадку у кухаря є шанс виправити блюдо, якщо він знайде в ньому недоліки» (Данута Стерна)
для роздумів. Чекаю коментарі.
💬
👩Сюзанна Гаспарян
На вкус и цвет - товарища нет!Я с солью не дружу, поэтому то, что мне вкусно - доугим неочень)👩Людмила Куркурина
Я , нажаль, не про це, а про оцінки які ми ставимо нашим учням і да, не всім подобається те що ми робимо і як! Я про оцінки! І наш підходу до оцінювання!
💬
👩Людмила Герасименко
Найголовніше-є шанс знайти порозуміння і своєчасно виправити помилку,оцінка -це стимул для учня,а не засіб для покарання, вчитель стимулює одних завишаючи оцінки,іншим занижує їх,але в підсумку обов'язково буде істина
💬
👩Тамара Білоус
Я взагалі б забрала оцінки.Оцінка-це вже якась рамка.Треба ,щоб учень брав скільки він може винести знань.ЗНО та життя поставить свої оцінки.НАВЧАННЯ НЕ ЗАРАДИ ОЦІНКИ,А ТОМУ ЩО ЦЕ МЕНІ ПОТРІБНЕ.
💬
👩Людмила Куркурина
А як, що до повара, який пробує сам, може треба працювати над тим , щоб учні вміли і хотіли оцінювати себе самі! Ось це і буде справжня оцінка! І виправляти їх тоді легко бо знаєш де помилився.
💬
👩Людмила Герасименко
Цікава думка,треба спробувати обов'язково
💬
👩Татьяна Лифар
Зараз ми учням оцінки не об'являємо, але вони прекрасно розуміють, хто і як спрацював на уроці. У мене так.
💬
👩Людмила Куркурина
А як Ви виявляете, що діти правильно розуміють , як спрацювали?
💬
👩Таисия Камка
На мою думку найголовніше для учня це мотивація наші діти допитливі від природи.Кожен учень обов’язково візьме саме ті знання які знадобляться йому в подальшому житті.Я думаю ,що для кожного учня найголовніше вчитися заради знань , а не оцінок.
💬
👩Людмила Куркурина
Так оцінка, чи скоріше самооцінка, і дає розуміння чи є ті знання.
💬
👩Татьяна Лифар
Самооцінка може бути завищеною, а взаємооцінюваня її коректує
💬
👩Людмила Куркурина
Комплекс самооцінка, взаємооцінка і найголовніше , коментарі вчителя, на мою думку правильний шлях. А навчання для знань? Яких, в якому об'ємі, як розуміти, що я вже маю ті знання?
💬
👩Катерина Бондаренко
Але ми всі різні! У кожного своє бачення. Цей комплекс дійсно найголовніший, але треба навчитися бачити свої недоліки і вміти працювати над собою, бачити свій поступ, досягнення. Це стосується і вчителя, і учня. Щодо знань, то вони забезпечують гарну платформу, з якої ми можемо оцінити свої здібності у тій чи іншій галузі, а відтак-сформувати навички, які потенційно приведуть нас до успіху. Вчитися треба впродовж життя, світ змінюється, а ми маємо самовдосконалюватися. Тож конкретного об'єму знань не існує, кожен "вбирає" в себе тільки те, що вважає корисним саме для нього.
💬
👩Людмила Куркурина
І знову-таки, як оцінити, який об'єм знань, навичок, компетенцій потрібен саме мені тут і зараз? Хто має дати таку оцінку? Як? За яких умов?
💬
👩Катерина Бондаренко
Це дивлячись ким ви зараз є. Роботодавець виставляє конкретні критерії, а кожен дивиться за своїми здібностями. Щодо кухаря, він так бачить свою страву, а це вже інших справа, подобається їм чи ні.
💬
👩Людмила Куркурина
Що значить ким Ви зараз є, вчитель. Як мені , вчителю, підходити до оцінки учнів, чи навчити, краще їх оцінювати себе і інших, навчити розуміти де той край , коли ті чи інші знання мені не потрібні. Розуміти де ті можливості і компетенції , без яких моє життя може гальмуватися моїми амбіціями.????
💬
👩Катерина Бондаренко
Всебічно розвинена особистість. Намагатися цього досягти. А далі дитина обере свій шлях і почне самовдосконалюватися. Наше завдання - знайти їх мету чи здібності і допомогти її розвинути.
💬
👩Людмила Куркурина
Оце" всебічно розвинена особистість" ну прямо партійний з'їзд! Як , оцінити, яка особистість ............., ,як оцінити коли нам допомогати і як, як оцінити, здібності той чи іншої дитини.Я все ж таки про оцінку!
💬
👩Катерина Бондаренко
Ну ми ж розуміємо, що якщо дитина не "тягне", то ми не можемо сказати вау. А похвалити за її найменші досягнення можемо
💬
👩Людмила Куркурина
А де те розуміння, старту чи фінішу, " тягне" чи ні? А ось ,нарешті, найменше досягнення, має бути побачене, почуте, прокоментовано, так щоб назавтра дитини прагнула до ще більшого.
💬
👩Людмила Куркурина
💬
👩Наталя Іванова
Кухар користується рецептом і вказівками сушефа, то ми теж маємо користуватися рекомендаціями, я не кажу ні про які рамки, підхід до оцінювання має бути єдиним : як приготована картопля, наскільки вдало зроблена підлива (тобто підхід) , а сіль - це коригування страви.
Це гарне тема для роздумів і філософії, але на практиці відбуваються нові відкриття і з'являються інші висновки.
Наша переписка говорить про те, що нам є над чим працювати
💬
👩Людмила Куркурина
Коментарі
Дописати коментар