РОЗДУМИ В ЧАТІ

Розмова про формувальне оцінювання

👩Людмила Куркурина

🎯«Якщо кухар сам куштує суп, який він приготував, - це формуюче оцінювання. Якщо суп пробує клієнт - це підсумкове оцінювання. У першому випадку у кухаря є шанс виправити блюдо, якщо він знайде в ньому недоліки» (Данута Стерна)
❓❓❓для роздумів. Чекаю коментарі.

💬

👩Сюзанна Гаспарян

На вкус и цвет - товарища нет!😃Я с солью не дружу, поэтому то, что мне вкусно - доугим неочень)

💬

👩Людмила Куркурина

Я , нажаль, не про це, а про оцінки які ми ставимо нашим учням і да, не всім подобається те що ми робимо і як! Я про оцінки! І наш підходу до оцінювання!

💬

👩Людмила Герасименко

Найголовніше-є шанс знайти порозуміння і своєчасно виправити помилку,оцінка -це стимул для учня,а не засіб для покарання, вчитель стимулює одних завишаючи оцінки,іншим занижує їх,але в підсумку обов'язково буде істина

💬

👩Тамара Білоус

Я взагалі б забрала оцінки.Оцінка-це вже якась рамка.Треба ,щоб учень брав скільки він може винести знань.ЗНО та життя поставить свої оцінки.НАВЧАННЯ НЕ ЗАРАДИ ОЦІНКИ,А ТОМУ ЩО ЦЕ МЕНІ ПОТРІБНЕ.

💬

👩Людмила Куркурина

А як, що до повара, який пробує сам, може треба працювати над тим , щоб учні вміли і хотіли оцінювати себе самі! Ось це і буде справжня оцінка! І виправляти їх тоді легко бо знаєш де помилився.

💬

👩Людмила Герасименко

Цікава думка,треба спробувати обов'язково

💬

👩Татьяна Лифар

Зараз ми учням оцінки не об'являємо, але вони прекрасно розуміють, хто і як спрацював на уроці. У мене так.

💬

👩Людмила Куркурина

А як Ви виявляете, що діти правильно розуміють , як спрацювали?

💬

👩Таисия Камка

На мою думку найголовніше для учня це мотивація наші діти допитливі від природи.Кожен учень обов’язково візьме саме ті знання які знадобляться йому в подальшому житті.Я думаю ,що для кожного учня найголовніше вчитися заради знань , а не оцінок.🤔

💬

👩Людмила Куркурина

Так оцінка, чи скоріше самооцінка, і дає розуміння чи є ті знання.

💬

👩Татьяна Лифар

Самооцінка може бути завищеною, а взаємооцінюваня її коректує

💬

👩Людмила Куркурина

Комплекс самооцінка, взаємооцінка і найголовніше , коментарі вчителя, на мою думку правильний шлях. А навчання для знань? Яких, в якому об'ємі, як розуміти, що я вже маю ті знання?

💬

👩Катерина Бондаренко

Але ми всі різні! У кожного своє бачення. Цей комплекс дійсно найголовніший, але треба навчитися бачити свої недоліки і вміти працювати над собою, бачити свій поступ, досягнення. Це стосується і вчителя, і учня. Щодо знань, то вони забезпечують гарну платформу, з якої ми можемо оцінити свої здібності у тій чи іншій галузі, а відтак-сформувати навички, які потенційно приведуть нас до успіху. Вчитися треба впродовж життя, світ змінюється, а ми маємо самовдосконалюватися. Тож конкретного об'єму знань не існує, кожен "вбирає" в себе тільки те, що вважає корисним саме для нього.

💬

👩Людмила Куркурина

І знову-таки, як оцінити, який об'єм знань, навичок, компетенцій потрібен саме мені тут і зараз? Хто має дати таку оцінку? Як? За яких умов?

💬

👩Катерина Бондаренко

Це дивлячись ким ви зараз є. Роботодавець виставляє конкретні критерії, а кожен дивиться за своїми здібностями. Щодо кухаря, він так бачить свою страву, а це вже інших справа, подобається їм чи ні.

💬

👩Людмила Куркурина

Що значить ким Ви зараз є, вчитель. Як мені , вчителю, підходити до оцінки учнів, чи навчити, краще їх оцінювати себе і інших, навчити розуміти де той край , коли ті чи інші знання мені не потрібні. Розуміти де ті можливості і компетенції , без яких моє життя може гальмуватися моїми амбіціями.????

💬

👩Катерина Бондаренко

Всебічно розвинена особистість. Намагатися цього досягти. А далі дитина обере свій шлях і почне самовдосконалюватися. Наше завдання - знайти їх мету чи здібності і допомогти її розвинути.

💬

👩Людмила Куркурина

Оце" всебічно розвинена особистість" ну прямо партійний з'їзд!😉 Як , оцінити, яка особистість ............., ,як оцінити коли нам допомогати і як, як оцінити, здібності той чи іншої дитини.Я все ж таки про оцінку!😃

💬

👩Катерина Бондаренко

Ну ми ж розуміємо, що якщо дитина не "тягне", то ми не можемо сказати вау. А похвалити за її найменші досягнення можемо

💬

👩Людмила Куркурина

А де те розуміння, старту чи фінішу, " тягне" чи ні? А ось ,нарешті, найменше досягнення, має бути побачене, почуте, прокоментовано, так щоб назавтра дитини прагнула до ще більшого.

💬

👩Людмила Куркурина


💬

👩Наталя Іванова

Кухар користується рецептом і вказівками сушефа, то ми теж маємо користуватися рекомендаціями, я не кажу ні про які рамки, підхід до оцінювання має бути єдиним : як приготована картопля, наскільки вдало зроблена підлива (тобто підхід) , а сіль - це коригування страви.
Це гарне тема для роздумів і філософії, але на практиці відбуваються нові відкриття і з'являються інші висновки.
Наша переписка говорить про те, що нам є над чим працювати👌👌👌

💬

👩Людмила Куркурина

🎯Перша стаття про формувальне оцінювання тут:👇👇👇

💬
👩Людмила Куркурина

Передивіться будь ласка, реформа яка нас чекає, про це будемо пізніших розмовляти. Чи готові ми?

Коментарі