ТЕМА 8
Простір для професійного зростання
або
Ваш досвід гідний уваги!
Пропонуємо Вашій увазі двогодинний ІНТЕРНЕТ-МАРАФОН.
Інтернет-марафон - це цікава інформація, нові ідеї та практика застосування, атмосфера творчості й натхнення, спілкування з колегами.
Зверніть увагу, що виконані задання (готові продукти за завданнями) надсилати модераторам на e-mail elena.kurkurina@gmail.cоm)
☺
Зверніть увагу, що виконані задання (готові продукти за завданнями) надсилати модераторам на e-mail elena.kurkurina@gmail.cоm)
☺
☺
Завдання №1
Автори: Бондаренко К.В. + Пироженко С.В.
Обмін досвідом «Виховуємо патріотів»
Виховання та навчання дитини – це особлива професія, яку не можна порівняти ні з якою іншою справою. Вона має ряд специфічних особливостей. Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним, найдорожчим, що є у житті – з людиною. Від нас, від нашого вміння,майстерності, мистецтва, мудрості залежить її розум, характер, воля, її життя, її щастя. Кінцевий результат педагогічної праці можна побачити не сьогодні, не завтра, а через тривалий час. Учительська професія – це людинознавство, постійне проникнення в складний духовний світ людини.
Педагог, якому суспільство довірило навчати та виховувати дітей, повинен бути професіоналом своєї справи, гуманістом, патріотом, володіти високою
педагогічною культурою.
Завдання :
Ознайомитися з програмою Canva.com та виконати завдання
Інструкція з виконання роботи: під вже існуючими роботами натисніть «Додати сторінку». На цій сторінці творіть.
✌
Завдання №2
Автори: Герасименко Л.М. + Куркурін С.К.
Кроссенс = гра+ навчання
Слово «кроссенс» означає «перетин значень» і створено авторами за аналогією зі словом «кросворд». Ідея належить письменнику, педагогу і математику Сергію Федіну і доктору технічних наук, художнику і філософу Володимиру Бусленко.
Кроссенс уперше був надрукований у 2002 році у журналі «Наука і життя». Він являє собою асоціативний ланцюжок, замкнутий у стандартне поле із дев’яти квадратів (як у грі «Хрестики-нулики»). Дев’ять зображень розташовані в ньому таким чином, що кожен малюнок має зв’язок із попереднім і наступним, а центральний об’єднує за логікою змісту всі інші. Зв’язок може бути як на поверхні, так і глибинний. Але в будь-якому випадку цей тип завдання розвиває логічне та творче мислення.
Кроссенс може бути використаний на будь-якому етапі уроку. Оскільки основне значення кроссенса – це певна загадка, ребус, головоломка, то він є гарною формою нетрадиційної перевірки знань із теми. Застосування кроссенса на уроці різноманітне, його можна використати:
‒ при формулюванні теми і мети уроку;
‒ при вивченні нового матеріалу, в якості постановки проблемної ситуації;
‒ при закріпленні і узагальненні вивченого матеріалу;
‒ При підведенні підсумку роботи на уроці, включити як рефлексію.
‒
можна побудувати весь урок в формі кроссенса, тобто дев’ять елементів кроссенса можуть представляти собою структуру уроку.
Наша пара вирішила дещо трансформувати поняття кроссенса та відвторити його у модернізованому цифровому просторі Sketchpad (https://sketch.io/)
Наприклад, методом кроссенсу на платформі Sketchpad ми зашифрували термін "фасилітація".
Завданням для вас буде створення власного кроссенсу за запропонованими термінами: «інклюзія», «менеджмент», «освітній простір», опановуючи навички роботи в у модернізованому цифровому просторі Sketchpad.
Сервіс Sketch.io
Лифар Т.П.
☺
Ментальна карта - це зручно, корисно, цікаво!
Лифар Т.П.
☺
Завдання №3
Автори: Білоус Т.А. + Старшова С.К.
Ментальна карта - це зручно, корисно, цікаво!
Карти пам’яті (англ. Mind map) — спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем.
Карти пам’яті використовуються для створення, візуалізації, структуризації і класифікації ідей, а також як засіб для навчання, організації, вирішення завдань, ухвалення рішень.Карта пам’яті реалізується у вигляді діаграми, на якій зображені слова, ідеї, завдання або інші поняття, зв’язані гілками, що відходять від центрального терміну.
Ментальні карти — це зручний інструмент для відображення процесу мислення і структуризації інформації у візуальній формі.
МК можна використовувати, щоб «застенографувати» ті думки і ідеї, які проносяться в голові, коли ви роздумуєте над яким-небудь завданням.
МК дозволяють так оформити інформацію, так щоб мозок легко її сприйняв, бо інформація записана на «мові мозку».
Вони дають змогу:
1. Замість лінійного запису використовувати радіальну. Це означає, що головна тема, на якій буде сфокусовано нашу увагу, поміщається в центрі листка (фокусі уваги).
2. Записувати не все підряд, а тільки основне. Вибирати найбільш арактерні, яскраві, ключові слова, такі, що гарно запам’ятовуються.
3. Ключові слова поміщаються на різноколірних гілках, що розходяться від центральної теми. Зв’язки (вітки) повинні бути швидше асоціативними, чим ієрархічними. Асоціації, як відомо, сприяють запам’ятовуванню, можуть підкріплюватися символічними малюнками.
Зразок створення ментальної карти:
НУШ. Тиждень 27. НАВІЩО ЇСТИ
Мета: – формувати позитивне ставлення до власного здоров’я та прагнення правильно харчуватися для збереження і зміцнення здоров’я;
– дати уявлення про те, які корисні поживні речовини містяться у
різних продуктах;
– формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті
знання та використовувати їх у повсякденному житті;
– допомогти дітям усвідомити вплив емоційної атмосфери на
засвоєння їжі;
– вчити висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного
спілкування, взаємодіяти з однокласниками.
Зразок ментальної карти «Їжа мені дає …»
Завдання:
Створити ментальну карту за обраною темою:
- "Як навчати дітей дистанційно?"
- "Проблеми дистанційної роботи"
- "Як заохотити учнів до дистанційного навчання?"
Шановні колеги, думаємо, що наше корисне посилання стане вам у нагоді.
Бажаємо успіху!!!
Пара Герасименко + Куркурін
Автори: Седракян С.Х. + Меньшикова Л.М.
Вгадай-но!
Шановні колеги, пропонуємо вам попрацювати у сервісі LearningАpps, який є додатком Web 2.0 для підтримки освітніх процесів. Ми створили не складне завдання для того, щоб ви з легкістю його виконали та ознайомилися з одним із видів цього інструменту.
Чому саме цей сервіс пропонуємо? Тому що конструктор LearningАpps призначений для розробки, зберігання та використання інтерактивних завдань з різних предметів. Виконуючи дані вправи, учні зможуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприятиме формуванню їх пізнавального інтересу.
Значною перевагою даного сервісу є можливість інтеграції завдань у системі дистанційного навчання.
Вправу ми назвали «Вгадай-но!» Пропонуємо невеличку веселу розминку: згадати дещо з нашої педагогічної роботи. Все дуже просто. Ви тиснете на текст і в якості відповіді обираєте картинку. Якщо ви правильно зберете пазл, побачите приховану картинку.
Успіхів!
❤
❤
Завдання №5
Завдання №5
Автори: Рижанкова Ю.В. + Гоман О.І.
«Казковий вернісаж»
Доброго дня, шановні вчителі! Ми дуже хочемо, щоб ви провели свій час тут з користю для себе. Вчитель повинен вміти хоча б на декілька хвилин входити в роль учня. Усі ми родом із дитинства. Казка дарує радість і дорослим, і дітям. Тому зараз ми виконаємо вправу «Казковий вернісаж». Для кожної пари створений опис казки на новий лад, яку треба вгадати.
Хочемо нагадати вам про можливості конструктора Learningapps, який призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що активує їх пізнавальний інтерес.
Спробуйте і ви! Перейдіть за посиланням і впишіть у поле відповідь (назву казки).
Якщо Ви забажаєте створити власну вправу, скориставшись цим конструктором, слідуйте алгоритму:
- Пройдіть реєстрацію в Learningapps.
- Увійдіть у конструктор Learningapps.
- Натисніть віконечко «Нова вправа».
- Оберіть вправу «Вільна відповідь».
- Далі слідуйте підказкам конструктора.
Завдання для пар:
Доброго дня, шановні вчителі! Ми дуже хочемо, щоб ви провели свій час тут з користю для себе. Вчитель повинен вміти хоча б на декілька хвилин входити в роль учня. Усі ми родом із дитинства. Казка дарує радість і дорослим, і дітям. Тому зараз ми виконаємо вправу «Казковий вернісаж». Для кожної пари створений опис казки на новий лад, яку треба вгадати.
Хочемо нагадати вам про можливості конструктора Learningapps, який призначений для розробки, зберігання інтерактивних завдань з різних предметних дисциплін, за допомогою яких учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що активує їх пізнавальний інтерес.
Спробуйте і ви! Перейдіть за посиланням і впишіть у поле відповідь (назву казки).
Якщо Ви забажаєте створити власну вправу, скориставшись цим конструктором, слідуйте алгоритму:
- Пройдіть реєстрацію в Learningapps.
- Увійдіть у конструктор Learningapps.
- Натисніть віконечко «Нова вправа».
- Оберіть вправу «Вільна відповідь».
- Далі слідуйте підказкам конструктора.
Завдання для пар:
Завдання №6
Автори: Бірук Т.А. + Носаненко С.Г.
Jamboard
Відео-інструкція користування сервісом:
Завдання: Доповніть питання правильними відповідями. Креативте досхочу, відповідь можна записати або намалювати!
7 пара Інна + Тетяна
Бажаємо вам творчої наснаги та успіху!
✌
Відео-інструкція користування сервісом:
Завдання: Доповніть питання правильними відповідями. Креативте досхочу, відповідь можна записати або намалювати!
7 пара Інна + Тетяна
Бажаємо вам творчої наснаги та успіху!
✌
Завдання №7
Автори: Хлистун І.І. + Лифар Т.П.
Дружба
До Вашої уваги пропонуємо досвід роботи на платформі Learningapps.org
Ця платформа надає можливість всім учасникам навчального процесу отримувати досвід професійного зростання.
Ми зосередилися на конструкторі «Пазл».
В результаті отримали таку інтерактивну вправу:
Її можна використовувати як в навчальному процесі, так і в позаурочній діяльності.
Цей сервіс включає кілька інтерактивних модулів, що дозволяють за допомогою конструкторів завдань створити конкретні сценаріі, уроки, для допомоги у навчальній та виховній діяльності. Тут є бібліотека завдань готових до використання.
АЛГОРИТМ роботи на платформі
- Вхід після реєстраціі на платформі за посиланням: https://learningapps.org/display?v=p1v2xwx4a19
- Зайти у розділ «Створити власну вправу».
- Обрати конструктор «Пазл».
- Зайти і натиснути «Створити нову вправу».
- Назвати вправу.
- «Опис» - не обов`язково.
- Знайдіть зображення на тему «Дружба» (або фото класу).
- Вибрати і завантажити картинку (фото).
- Натиснути «Використати».
- В «Група термінів та терміни» ввести назву класифікаціі (наприклад: дружні стосунки).
- Підбираємо елементи до цієї групи (наприклад:чуйність ) не менше двох.
- Аналогічно працюємо з групою 2.
- Підберіть розмір карток пазлу за бажанням.
- За бажанням додайте текст зворотнього зв`язку.
- В правому кутку оберіть «Завершити редагування та переглянути вправу».
- Зробити screen отриманого продукту, натиснувши на клавіатурі клавішу Print Screen (вгорі справа), зайти в меню «Пуск», вибрати «Paint», натисніть на клавіатурі «contr V», зберегти і надіслати організаторам на електронну пошту .
Завдання парам:
1 пара (Пироженко+Бондаренко)
Класифікація: дружні стосунки-недружні стосунки
3 пара (Седракян+Меньшикова)
Класифікація: дружити-не дружити
4 пара (Білоус+Старшова)
5 пара(Носаненко+Бірук)
6 пара (Рижанкова+Гоман)
Класифікація: дружелюбність-байдужість
Все - марафон закінчено! Всі впорались!
Дякую всім за завдання, за роботу - всі великі молодці! Знаю, було нелегко, але сподіваюсь, що такий формат заходу матиме позитивний відгук у вашій подальшій роботі. Всі нові сервіси і застосунки цікаві, корисні і знадобляться вам при дистанційному навчанні.
До Вашої уваги пропонуємо досвід роботи на платформі Learningapps.org
Ця платформа надає можливість всім учасникам навчального процесу отримувати досвід професійного зростання.
Ми зосередилися на конструкторі «Пазл».
В результаті отримали таку інтерактивну вправу:
Її можна використовувати як в навчальному процесі, так і в позаурочній діяльності.
Цей сервіс включає кілька інтерактивних модулів, що дозволяють за допомогою конструкторів завдань створити конкретні сценаріі, уроки, для допомоги у навчальній та виховній діяльності. Тут є бібліотека завдань готових до використання.
АЛГОРИТМ роботи на платформі
- Вхід після реєстраціі на платформі за посиланням: https://learningapps.org/display?v=p1v2xwx4a19
- Зайти у розділ «Створити власну вправу».
- Обрати конструктор «Пазл».
- Зайти і натиснути «Створити нову вправу».
- Назвати вправу.
- «Опис» - не обов`язково.
- Знайдіть зображення на тему «Дружба» (або фото класу).
- Вибрати і завантажити картинку (фото).
- Натиснути «Використати».
- В «Група термінів та терміни» ввести назву класифікаціі (наприклад: дружні стосунки).
- Підбираємо елементи до цієї групи (наприклад:чуйність ) не менше двох.
- Аналогічно працюємо з групою 2.
- Підберіть розмір карток пазлу за бажанням.
- За бажанням додайте текст зворотнього зв`язку.
- В правому кутку оберіть «Завершити редагування та переглянути вправу».
- Зробити screen отриманого продукту, натиснувши на клавіатурі клавішу Print Screen (вгорі справа), зайти в меню «Пуск», вибрати «Paint», натисніть на клавіатурі «contr V», зберегти і надіслати організаторам на електронну пошту .
Завдання парам:
1 пара (Пироженко+Бондаренко)
Класифікація: дружні стосунки-недружні стосунки
3 пара (Седракян+Меньшикова)
Класифікація: дружити-не дружити
4 пара (Білоус+Старшова)
5 пара(Носаненко+Бірук)
6 пара (Рижанкова+Гоман)
Класифікація: дружелюбність-байдужість
Все - марафон закінчено! Всі впорались!
Дякую всім за завдання, за роботу - всі великі молодці! Знаю, було нелегко, але сподіваюсь, що такий формат заходу матиме позитивний відгук у вашій подальшій роботі. Всі нові сервіси і застосунки цікаві, корисні і знадобляться вам при дистанційному навчанні.
Дякуємо за рефлексію!!! Завдання №4 виконано!!!
ВідповістиВидалитиПара №1 Зробили!!
ВідповістиВидалитиЗавдання супер!!!!!!!!!
ВідповістиВидалитиБірук, Носаненко ВСЕ ВИКОНАЛИ!!!!!)))))
ВідповістиВидалитиПара Рижанкова Ю.В. та Гоман О. І. впоралися із завданням, побачили картинку (смайлик "Молодці так тримати).Приємно, вправа легка, доступна.
ВідповістиВидалитиЗавдання №5 виконали. Відповідь-"Червона шапочка". Молодці!!! Дякуємо за релакс
ВідповістиВидалитиЗАВДАННЯ ВИКОНАЛИ!!!! Все супер!!!!!
ВідповістиВидалитиМи впоралися!!! Дякуємо за завдання!!!
ВідповістиВидалитиЗробили всі. Надіслали
ВідповістиВидалитиСьогодні була робота у парі. Ми надзвичайно вмотивовані, обізнані та навчені !!! Задоволені результатом!!! Дякуємо, шановні колеги за співпрацю!!!
ВідповістиВидалитиСуперцікавий сучасний інтернет-марафон! Завдання суперові!
ВідповістиВидалитиПродуктивно попрацювали!!! Дякуємо за нові електронні застосунки!
ВідповістиВидалитиКолеги, велике дякую! Виявляється, що ще є порох у порохівницях! Ми - розумнички!
ВідповістиВидалити