ТЕМА 1

Проблемна ситуація:


"Сучасні діти відрізняються від попередніх поколінь. Вони інші. Тому вони потребують "нових" вчителів"

Завдання: 
Створити індивідуальний авторський продукт - Ваше розуміння та бачення формату "новий вчитель"
(обмежень по формату продукту немає, очікуємо креатив та творчість)




Для натхнення пропонуємо переглянути фільм "Обдарована" - драма, Англія, 2017 р.


"Новий" учитель очима педагогів)


Почнемо з рими Сергієнко А.М.


Навички 4 К  розвиває він у новачка.
Особистість позитивна, творча та активна.
Він - знавець дитячих душ, вихователь, кращий друг.
Ич  як ключик підбирає   
Й легко замок до дитячих сердець відмикає.

Успішно вирішує проблеми в команді.
Чудовий майстер: модератор, консультант, фасилітатор.
Ич  як крокує у ногу з сучасністю,
Так, що аж очі дитячі виблискують ясністю.
Естет. Він учню завжди допоможе, інакше він просто не може.
Любов свою дітям дарує, упевнено у майбутнє крокує.
Ь ………………………………………………………

Позитив від Рижанкової Ю.В.

"Новий вчитель" для зовсім інших дітей. Лифар Т.П.

Gif-файл від Меньшикової Л.М. 

"Сучасний учитель. Який він?" в розумінні Бірук Т.А.


 Білоус Т.А. та її Gif-файл

Розумінна та бачення формату "Новий вчитель" Гоман О.І.

 Відеорозробка Бондаренко К.В.



Філіжанка кави від Седракян С.Х. 


Сторінки книги "Новий вчитель" , автор Пироженко С.В.

 Сучасний варіант Куркуріна С.К.

Роздуми на тему: "Новий вчитель" Старшової С.К.

Максимальний креатив від Герасименко Л.М. - симпатична, м'яка, сучасна вчителька)




Коментарі