ТЕМА 1
Проблемна ситуація:
"Сучасні діти відрізняються від попередніх поколінь. Вони інші. Тому вони потребують "нових" вчителів"
Завдання:
Створити індивідуальний авторський продукт - Ваше розуміння та бачення формату "новий вчитель"
(обмежень по формату продукту немає, очікуємо креатив та творчість)
Для натхнення пропонуємо переглянути фільм "Обдарована" - драма, Англія, 2017 р.
"Новий" учитель очима педагогів)
Почнемо з рими Сергієнко А.М.
Навички 4 К розвиває він у новачка.
Особистість позитивна, творча та активна.
Він - знавець дитячих душ, вихователь, кращий друг.
Ич як ключик підбирає
Й легко замок до дитячих сердець відмикає.
Успішно вирішує проблеми в команді.
Чудовий майстер: модератор, консультант, фасилітатор.
Ич як крокує у ногу з сучасністю,
Так, що аж очі дитячі виблискують ясністю.
Естет. Він учню завжди допоможе, інакше він просто не може.
Любов свою дітям дарує, упевнено у майбутнє крокує.
Ь ………………………………………………………
Позитив від Рижанкової Ю.В.
"Новий вчитель" для зовсім інших дітей. Лифар Т.П.
"Сучасний учитель. Який він?" в розумінні Бірук Т.А.
Розумінна та бачення формату "Новий вчитель" Гоман О.І.
Відеорозробка Бондаренко К.В.
Сторінки книги "Новий вчитель" , автор Пироженко С.В.
Роздуми на тему: "Новий вчитель" Старшової С.К.
Максимальний креатив від Герасименко Л.М. - симпатична, м'яка, сучасна вчителька)
Коментарі
Дописати коментар